2013. december 25., szerda

Karácsony

Meghitt, békés ünnepeket kívánok nektek!


2012.december 24. hétfő

Hajnali-éjjeli 1 óra van, nem tudok aludni, pedig álmos és fáradt vagyok és kellene az erő holnapra. Jár az agyam. Mindenen. Mit csinálok jól és mit rosszul? 3 hete nem ittam iceteát, de a héten igen. Próbálom megszeretni a gránátalma levet, de nem igazán megy. De nem adom föl!! Kevés húst eszem és sok zöldséget, amit kívánok is. Pl. a zöldpaprikát nagyon!!!! :-) A kemó után 5 napig alig cigiztem, de aztán megint elég sokat. Ez nem jó. Muszáj valahogy letenni, legalábbis csökkenteni!!! Sok gyümölcsöt eszem, mandarint és pomelót minden mennyiségben!! Igyekszem normálisan, rendszeresen táplálkozni, hogy tartsam a súlyom, mert az is nagyon fontos, de szerintem fogytam 2 kilót. 60 kg voltam a betegség előtt, pár nap alatt lement kettő és most megint kettő. Ez nem jó!!!! És aggaszt!!!!
Egyik nap bátor vagyok és biztos benne, hogy gond nélkül végigcsinálom, a következő nap már elbizonytalanodom és félek. Félek mindentől. A következő kemótól, az utána következő napoktól, a hajhullástól, a kopaszra borotválástól. Rettegek, hogy nehogy rossz legyen a vérképem és ne kaphassam a koktélt! Ha jobban belegondolok, több lesz ez, mint 1 év :-( és az elég soknak tűnik most (még) így az elején.
Ádám nagyon rendes és gondoskodó, minden nap hív szinte és érdeklődik!!!! Nagyon jól esik!!!!
Toni ritkán hív, de ez is így jó! Ha hív, akkor jókedvű és nem aggódó!!! 
Petra gyakrabban jelentkezik, már amennyire a munkája és a 2 gyereke mellett belefér. Ő hajlamosabb picit drámázni, de nem baj. 
Eszter majdnem minden nap hív és legtöbbször túl aggódó!! 
Kata hetente hív és aggódó. Szegény otthon fekszik, mert közben megoperálták a gerincével. 
Mindenkit úgy fogadok el, amilyen és köszönöm nekik, hogy vannak és mellettem állnak és a maguk módján támogatnak!!! Hálás vagyok az életnek, hogy ilyen barátnőim vannak!!!!!!!!!!! Csodás dolog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06.30 ébredés, jó korán. Sára is hamar fölébredt, odaadtam neki az első ajándékot, a szép ruhát, amit vettem neki :-) tetszik neki!!!! Utána földíszítettük a fát, szép lett :-) sütöttünk kuglófot, megcsináltuk a csúsztatott palacsinta tortát. Péter dél körül megjött, elkezdtünk ebédelni, majd az ebéd közepén elment az áram :-( a levesig jutottunk!!!! Megajándékoztuk egymást és vártuk, hátha visszajön az áram…de nem jött :-( így hát félig langyosan ettünk köreteket :-) én speciel libazsíros kenyeret :-) Sára sok szép mindent kapott és nagyon örült :-) 2-kor elmentek a Juditékhoz (vitt egy adag palacsintatortát), én meg lepihentem kicsit. 4-re mentem a Sáráért, aztán a Katiért, az Emmáért és a Verusért és úgy Érdre. Szép volt, jó volt, helyesek voltak a lányok, kaptam egy gyönyörűűűséges gyertyatartót!!!! :-) Finomat ettünk, csináltam sok fotót a lányokról, aztán 8 körül elindultunk haza. Sárától kaptam egy nagyon szép síléces képkeretet és ééééédes angyalkát!!!!!! :-) Karácsonyoztunk a Beáékkal is, sok szépséget kaptam!!! Bea varrt karácsonyi terítőt, készített kis faképet :-) megkaptam a Frida füveskönyvet :-) egy nagyon szép szappantartót szappannal, és egy Mosolykás bögrét :-) Dorcitól megkaptam a Csík zenekar CD-t :-) Buksitól kaptam egy csodaszép könyvet Tibetről és egy CD-t tibeti zenével :-) NAGYON sok szépséges dolgot kaptam!!! Szép nap volt, leszámítva a bosszantó áramszünetet. 

Jól is éreztem ma magam, nem nagyon fájt a mellem sem, csak nagyon fáradt voltam az előző éjszakai kevés alvástól.

(részlet a naplómból)



2013.december 24. kedd

Az idei Karácsony jobb hangulatban telt. El nem tudom mondani a különbséget!!! Fantasztikus érzés egészségesnek lenni!!! Reggel elmentünk a Sárával és megvettük a csodás karácsonyfát, felcipeltük a lakásba, közben nagyokat nevettünk, mert alig bírtuk el és alig fértünk el a keskeny lépcsőházban :-) de hősiesen fölhoztuk és fölállítottuk és szépséges!!! :-) Földíszítettük, aztán befejeztük a főzést. 1-kor megjött a Péter, megebédeltünk és megajándékoztuk egymást. Annyi sok szépséget kaptam, hogy csak na! Mindenki örült mindennek :-) 4-kor kimentünk Érdre a bátyámékhoz, ott is meseszép karácsonyfa volt :-) gyerekek helyesek voltak, örültek az ajiknak. Finomat vacsiztunk, és 9-kor hazajöttünk. Itthon még a Beáékkal is ajándékoztunk és összebújtunk a Sárával a csodás fenyőillatban :-) Szépséges nap volt!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése