2014. március 9., vasárnap

Elegem van

2013. március 9. szombat 

10 órát aludtam, aztán reggeli után megint aludtam, iszonyatosan szar kedvem van. Amikor már reggel CSAK azt várja az ember, hogy vége legyen a napnak és újra lefeküdhessen, az már elég nagy szarság. Elegem van mindenből!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mindennek a tetejébe kijött az aranyerem. Nem ecsetelem, de könnyes a szemem minden ….után. Kenegetem, kúpozok és reménykedem. Folyamatosan sírok egész nap. Legszívesebben kiugranék a teraszról….azt hiszem, ma egy igazi MÉLYPONT van. Péternek jól kibőgtem magam…rendes, megértő és vigasztaló!!! Kívül-belül száraz vagyok, a szemem körül folyamatosan száraz a bőröm, bármivel kenem, fájnak a talpaim, feszül a mellem, fáj a vénám a jobb karomban, kicsit náthás vagyok és sebes belül az orrom. Talán most ennyi. A nyelvem és a szám rendbejött, jött helyette más. 
Szemét egy kórság ez!!!!! 
ELEGEM VAN! 
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Délután a Sára elment a barátjával sétálni, hozzám meg kijött a "L". Valószínűleg hallotta a hangomon, hogy eléggé végem van. Nagyon rendes!!! Fél órát itt ült mellettem én meg csak ültem némán, hol sírva, hol csak magam elé bámulva…épületes társaság vagyok….

Eldöntöttük, hogy holnap kimegyünk Semmeringre síelni a Péterrel hármasban. Kijön és itt alszik, hogy reggel időben indulhassunk.
VÉGRE eltelt ez a nap is. Minden nappal közelebb kerülök a végéhez.


2013. március 10. vasárnap 

½ 7 körül fölkeltünk és ½ 8 körül elindultunk. Odafelé én vezettem, majdnem végig esett az eső. Ott is esett szinte egész nap, csak legfölül esett hó. A Péter beült a hüttébe dolgozni, mi meg nyomtuk a Sárával szinte egész nap, csak nagyon nagy köd volt és a hó sem volt az igazi, mert nagyon meleg volt. Kakaóztunk a kedvenc kis hüttémben egész fönt a hegyen J aztán a Péterrel együtt ebédeltünk ott, ahol Ő volt. Szép nap volt, egész jól bírtam és végre nem gondoltam a betegségre (már amennyire ezt „ki lehet zárni” úgy, hogy a hüttében kopasz fejjel ülök és érzem a hátamon az emberek tekintetét). 4 körül elindultunk haza, a Péter vezetett, mert azért elfáradtam kicsit és jól esett pihenni. Itthon még együtt megvacsoráztunk, aztán a Péter hazament, mi meg bedőltünk az ágyba. 
Szép nap volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! J J J Merítettem egy kis erőt a következő hétre. Bár az igazán optimális felállás az lenne, ha a két kezelés között, mindig 1 hétig síelhetnék! J Álmodik a nyomor! 

(részletek a naplómból)

2014.március 9. vasárnap

Tegnap reggel voltam a kórházban, a doki kiszedte a varratok egy részét és levette a kötést is, úgyhogy nagy nap volt, mert VÉGRE letusoltam rendesen!!! :-) A maradék varratot jövő szombaton szedi ki. Meg kell, hogy mondjam, hogy nagyon szépségesek a cickóim!!! :-)
Onnan mentem dolgozni, de sajnos alig jött rendelés, ezért 12-kor hazajöttem, itthon még figyeltem a gépet 2-ig, aztán kikapcsoltam. Ez a Nőnap sem úgy sikerült, ahogy reméltem.
Lévén, hogy isteni idő volt, kifeküdtem a teraszra és nagyot pihiztem, napoztam :-) Őrületesen melegen sütött a nap! Testemnek, lelkemnek gyógyír! :-) :-) :-)
Ma is csodás idő van, így ma is napoztam délelőtt, meg lemosattam a kocsit és kitakarítottam, azátn átmentünk a Petráékhoz. Zsolt főzött isteni lecsót bográcsban :-) kint heverésztünk végig a kertben, csodás volt!!! :-) 
Meg kell állapítanom, hogy az élet szép, és én szerencsés vagyok és hálás! 



Ezt a csodás tulipáncsokrot kaptam nőnapra :-)



Az én drága barátnémmal, Petrussal :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése