2014. március 5., szerda

Fehérvérsejt

2013. március 1. péntek 

Fél 8 vérvétel a Beánál J + vasalás. Iroda végre, élveztem, volt munka is J Bea hívott, hogy rossz a vérképem, fölhívja a Rubovszkyt. Francba!!!!! 
Kevés a fehérvérsejtem. 
Hívtam a Mátrai doktor urat, azt mondta, hogy így ne is töltsünk. Francba!!! 
Fáradt vagyok és megijedtem. 
Holnap megyek a Rubovszkyhoz. 
Amúgy hangyányit jobban vagyok ma. Csak nagyon elfáradtam. 

2013. március 2. szombat 

Későn feküdtem este, és sajna reggel sem tudtam sokáig aludni, már ½ 6-kor fölébredtem L No mindegy is! Ma megint 1-el jobban vagyok, így kitakarítottam, aztán bementem a Tiborhoz egy kv-ra, Brigi is csatlakozott hozzánk J Onnan fölmentem a Rubovszkyhoz, aki felírta a fehérvérsejt képző cuccot, meg még pár dolgot a különféle bajaimra. (a fehérvérsejt képzőt mindennap be kell adni és két naponta kell vérképet nézni, hogy mikor áll helyre újra). Mindent megkérdeztem tőle, amit szerettem volna, napozás, mellékhatások…stb. 
Kiváltottam minden gyógyszert ügyesen, vásároltam és haza. Letakarítottam a teraszt, mert csodás idő van, fölhoztuk a székeket, elővettük a párnákat J Bea főzött finom ebédet (tárkonyos raguleves). Utána elvittem a Micit a Sasadira, mert mentek a barátjával a Vörösmarty térre Flashmobra J J J visszafelé vettem végre egy új asztalt a teraszra J kitakarítottam a kocsit. Aztán pihiztem, aludtam másfél órát, ami nagyon jól esett és beszéltem a Buksival végre. 
Fájdalmaim mai napon: ujjaim nagyon fájnak, végtag fájdalom jobb egy kicsit, torkom jó, a nyelvem egy picit jobb, de még mindig fáj, keserű……
Szedem az új gyógyszereket, öblögetek…stb. Este dolgoztam még kicsit, tvztünk a Micivel és korán lefeküdtem.

Bea beadta az első fehérvérsejt képző injekciót.

(részletek a naplómból)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése