2014. január 9., csütörtök

Lábadozás

2013. január 5. szombat 

Jött reggel a Marcsi, hozott mindenféle finomságot, amiből sajnos nem sok mindent tudtam fogyasztani. (vettem be Emetront és kúpot is) Egész nap émelyegtem…ez elképesztően szar érzés, egyszerűen semmihez sincs kedve az embernek, semmit nem kíván, csak feküdni és várni, hogy elmúljon a nap…aludtam napközben valamennyit…Marcsi elment…délután is elég rossz volt…Bea adott vasat infúzióban…aztán végre 8 körül megkönnyebbültem!

2013. január 6. vasárnap 

2 hónapja élek betegségtudattal! Hányás elleni kúppal és 2 Frontinnal egész tűrhetően aludtam. Reggel jött a Petra, filmeztünk, beszélgettünk, egész tűrhetően vagyok. Tea, víz, ropi. 2-kor jött az Ádám, itt volt 4-ig kb. Péter hazahozta a Sárát. Kijött "L"is röviden!!!!! :-) Filmeztünk a Sárával. :-) Ma nem volt émelygés!!!!!! YESS!!!!!
16 éve, hogy meghalt a MAMA…

2013. január 7. hétfő 

Tűrhetően vagyok, de még itthon maradok. Sétáltam röviden, porszívóztam. Voltam a kineziológusnál, jó volt, mint mindig :-) Ma is kaptam vasat.

2013. január 8. kedd 

Mentem ma már dolgozni, elég jól bírtam, de azért elfáradtam rendesen. Ma is kaptam vasat és kaptam vérpótlót (Aranesp). 4 napja nem cigiztem. Nem is kívánom. Sőőőt. Maradjon is így!
Folyamatos szájszárazság, rossz szájíz – ezek vannak. Rossz.
Lelkiállapotom a béka segge alatt tízzel….elegem van mindenből…gyűlölöm az egész világot!!! Kisírtam magam, de talán nem eléggé.


2013. január 9. szerda 

Iroda, átjött "L", kicsit együtt voltunk…de nem voltam jó passzban….. 3-kor találkoztunk a Sárával, elmentünk a Lelloba enni, mert négysajtos gnocchit szeretett volna :-) Haza, leszedtem a karácsonyfát végre. Kicsit jobb kedvem lett délutánra, "L"megvígasztalt.

(részletek a naplómból)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése