2014. március 17., hétfő

Petrussal

2013. március 17. vasárnap 

Végre ½ 10-ig aludtam :-) csak egyszer ébredtem föl. Éjszaka hallottam, hogy valami motoszkál, de azt hittem, hogy álmodok. Na reggel kiderült, hogy nem álmodtam. Egérke járt nálam…ááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!! Tőlem kb. 2 méterre megevett egy csokit. Tehát jól indult a nap :-) a reggeli kómázás után, nekiálltam és kipakoltam az egész ágy alját. Tele volt egérkakival….no comment….a pakolást mindjárt összekötöttem egy alapos selejtezéssel és rendrakással. Így aztán egész délelőtt dolgoztam. Ebéd után bealudtam, elfáradtam. Délután segítettünk a Beának az előkészületekben a délutáni zsúrhoz.
1/2 6 körül ért ide a Petra. Jót beszélgettünk, jól esett vele lenni, szép este volt!!!!!!!!! Utána még néztük a Micivel a TV-t és együtt aludtunk. Jó gyorsan eltelt ez a 3 nap, túl sokat nem pihentem, de azért jó volt, mindent összevetve. :-)

(részlet a naplómból)




                                                         Se haj, se szempilla, se szemöldök...viszont: SZERETET!


2014. március 17. hétfő

Köszönöm, jól vagyok :-) Jól lesültem, többek szerint ragyogok! Melleim csodásak, szombaton kiszedték a maradék varratokat is, a kompressziós melltartót még 3 hétig viselni kell,  legközelebb 1 hónap múlva kell csak menni és ha minden jól megy, akkor a szülinapomra mellbimbóm is lesz!!!! :-)
Most tartok a 16.-ik hónapnál...remélem, hogy májusban végre pontot tehetek a történet végére és csaphatok egy nagy szülinapi bulit! :-)

Carpe diem :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése