2013. december 13., péntek

Csontizotóp vizsgálat

2012. december 13. csütörtök

07.30 Országos Onkológiai Intézet D épület, IV. em. csontizotóp vizsgálat. Mire odaérek már tizen vannak előttem L ½ 9 körül beadják a kontrasztanyagot és várnak vissza szeretettel 10.40-re. Iszom a gyümölcsteát bőszen, de elég lassan fogy L Másfél literes üvegben vittem, hogy meglegyen az érzés, hogy nem muszáj az egészet meginni J megcsinálták a felvételeket, és minden rendben J  Ez jóóóóóóóóó hír!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bementem dolgozni, fölköszöntöttek névnapomra a lányok, kaptam egy csodaszép cserepes Amarylist és az Adele CD-t J!!!!!!! Utána hazamentem és pihentem, iszonyatosan elfáradtam a mai napban. Pedig semmit nem csináltam. Az izgalomban fáradok el. Kiborultam este. Mindentől, ami még rám vár…..nem akarok kemót és nem akarom, hogy kihulljon a hajam és nem akarom, hogy fájjon a mellem és nem akarok újabb operációkat és semmit sem akarok………………….B...MEG!!!!!!!!!!!!!

(részlet a naplómból)

Képzeljétek, hol voltam tegnap?
Fürdőruhás divatbemutatón :-) Az Anita Hungária Kft. szervezte és én bevállaltam. Hát, annyira izgultam, mintha csak az esküvőm lett volna. Bátorítás képpen elvittem magammal a Sárát és az Esztert. Két fürdőruhát és egy melltartót kellett bemutatnom, a többi nővel együtt, akik nagyon helyesek voltak. Nem kicsit remegtek a lábaim, amit remélem, nem láttak a nézők! Amikor kiléptem a színpadra, szerencsére semmit nem láttam a nézőkből az erős reflektorok miatt. Próbáltam teljesen természetesnek tűnni, mosolyogni, miközben egy zabszem nem fért a ....-ba. No de túlestem ezen is, újabb határomat léptem át :-) mindenki nagyon megdícsért és én büszke vagyok magamra! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése