2013. december 7., szombat

Varratszedés

 2012.december 7. péntek



Elég keveset aludtam, mert éjfélig néztem egy filmet és 6-kor keltem. Voltam az irodában, ma sem volt sok munka, Ádámmal ittunk egy kv a Sarki Fűszeresnél, beszélgettünk. 2-re mentem a Lilihez, ami nagyon-nagyon jól esett!!!!!!!!! Lili már próbálgatta kicsit a szöveteket mozgatni a mellem körül, hát azt nem nagyon szeretem :-( bár tudom, hogy nagyon fontos és fog kelleni csinálni, ahogy a vállműtétem után is kellett. Torna után rohantam a kórházba, jó sokat kellett várni, összebarátkoztunk egy másik lánnyal, akit már múlt pénteken is láttam. Kedves lány. Kiderült, hogy pont annyi idős, mint én és pont ugyanazzal operálták, mint engem, csak 1 héttel korábban. Ő már jövő héten kezdi a kemót. Helyes, rövid hajú csaj, 3 éves a lánya. Beszélgettünk, ugyanazokat a dolgokat érzi, mint én, fáj  a karja…stb. Érdekes, nem nagyon vágyom rá, hogy „sorstársakkal” beszélgessek, de mégis jól esett. Vagy inkább megnyugtatja az embert, hogy a másiknak sem jobb. Szar dolog, de így van.
Ma nem is volt töltés, nem is bánom, feszül ez így is pont eléggé!!!!!! Csak varratszedés volt és kötözés. Jövő pénteken kell újra menni. Onnan elmentem a kineziológushoz, ami szintén nagyon jól esett, főleg a lelkemnek!!! Jó hosszú nap volt, el is fáradtam.  

(részlet a naplómból)

2013. december 7. szombat

Náthám nem nagyon akar javulni, ezért úgy döntöttem, hogy ma nem megyek sehova, hanem egész nap ágyban maradok és pihenek, olvasok, alszom, és persze nektek írok. :-) 9-ig aludtunk a Sárával, kényelmesen megkávéztunk az ágyban, aztán csináltam isteni sajtos omlettet. Kicsit földíszítettük a lakást, hogy Karácsonyi hangulat legyen :-) ha már a hó nem akar esni. 
És természetesen megnéztük az Igazából szerelem című filmet, amit decemberben minden hétvégén megteszünk. Imádjuk!!! :-) Nézzétek meg Ti is, jót tesz a léleknek! Habkönnyű, kedves  limonádé! 
Tegnap voltunk Bori napi vacsin a Marosban, a bátyámékkal, isteni finomakat ettünk és jókat nevettünk. :-)




2 megjegyzés:

  1. AZ "Igazából szerelem" nálunk is állandó karácsonyi kötelező.
    A másik a "Holiday". SZerintem nincs olyan otthon, ahol ne néznék meg ezeket a kedves filmeket ilyenkor.
    Gyógyulj!!

    VálaszTörlés
  2. Igeeeeen, a Holiday is kötelező film! :-) Imádom!!!! puszik

    VálaszTörlés