2013. december 11., szerda

Első találkozás az onkológussal

2012.december 10. hétfő



Ritka szarul aludtam…..talán tudat alatt már izgultam a mai nap miatt….ki tudja…délelőtt itthonról dolgoztam.
11.00 Országos Onkológiai Intézet, 8-as épület.Találkozó Dr Rubovszky Gáborral. Egy kb. 4 x 4-es váró helység, tömve betegekkel, levegő nulla. Férfiak, nők, fiatalabbak, idősebbek...a rák nem válogat. Az ajtóhoz ki van téve egy papír, amire föl kell írni a nevedet, kb. huszan voltak előttem. Mint később kiderült, a papírnak semmi értelme. Egyrészt, mert vannak, akik hosszú kezelést kapnak, őket előbbre veszi, másrészt, nincsen a doktor úrnak asszisztense, aki néha kijönne a papírért. :-( Egyedül nyomja. Azért jó kislány módjára föliratkoztam a listára és vártam a soromra. Be is jutottam egy idő után. A szobában egy nagyon szimpatikus, fiatal férfi fogadott. Megvizsgált, beszélgettünk, elmondta, hogy kb. mi vár rám a következő hónapokban és péntekre kiírta az első kemoterápiás kezelésemet. Mindent elfelejtettem megkérdezni, amit szerettem volna…majd pénteken. Kijöttem és elkezdtem zokogni. Nem tudnám megmagyarázni. De legalább jól kibőgtem magam. Bementem az irodába kicsit, aztán elmentem a Tündihez szépítkezésre (manikűr, pedikűr), ami a testemnek és a lelkemnek is kell! Fölvettem hazafelé a Micit. Hoztam haza munkát, azt megcsináltam, röviden beszéltem a Buksival (pénteken vagy szombaton jön!!!!) és most lefekszem, mert nagyon fáradt vagyok. Hát, ezen a napon is túl vagyunk…ki kell találnom, hogy ki jöjjön velem az első kemóra...klassz!

(részlet a naplómból)





2012.december 11. kedd


A reggelek elég szarok, éjjel minden mozdulatnál fáj a mellem, reggel meg fölkelés után elég nehezen enyhül a feszítés-fájás :-( ez javulhatna végre kicsit. Csak egy kicsit! PLEEEEEASE!!!!
Megszületett a döntésem, a bátyám fog velem jönni pénteken az első kezelésre!
Voltam az irodában, de csak 2-ig, aztán otthonról folytattam még a munkát.
Írt a Buksi, hogy szombat reggel jön, és vasárnap 1-kor megy vissza. :-) Dejóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!! Náluk annyi hó esett, hogy leállt részben a forgalom :-) érjen már ide a hóóóóóóóó végre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma jól vagyok különben és jó a kedvem is. (elképesztő lelki hullámvasúton ülök) Jóéjt! :-)
 


(részlet a naplómból)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése