2013. december 1., vasárnap

Küzdelem a rákkal

Ezt a filmet szerintem mindenkinek látnia kéne!
Megrázó, szép, tanulságos...és még sorolhatnám, de inkább nézzétek meg!

http://port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=142816

Öt színésznő sajátos módját választotta a mellrák elleni küzdelemnek, öt történetet mesélnek el egy filmben. A Charlotte című epizódban egy asszony azzal küzd, hogy elbúcsúzzon a lányától. Mia története visszapillantások sorából bontakozik ki. A Cheyanne hőse egy sztriptíztáncosnő, akinek új házasságát feldúlja a betegsége. Lili viszont a nővéréhez fordul segítségért, hogy elmondja anyjának a diagnózisát. A befejező epizódban, a Pearlben egy onkológus váratlanul a páciensei helyzetében találja magát.




2013. december 1. vasárnap

Tegnap kitört rajtam a nátha, így elég rosszul aludtam, gondolom, mindenki ismeri azt az érzést, amikor arra ébred éjjel, hogy az orra be van dugulva, a torka ki van száradva. Na de ez legyen a legnagyobb bajom! :-) 
9-ig lustálkodtam, aztán fölkeltem, nagyot reggeliztünk, megcsináltam a Sárának a spenótos, fokhagymás pennét ebédre, én pedig elmentem a Mamához a temetőbe. Vittem neki egy szép csokrot és gyújtottam gyertyát. Leültem egy kicsit nála és meséltem neki. Kicsit pityeregtem is, de ez nem újdonság. Pont odasütött a nap a sírra, mintha direkt neki sütne.
Hazafelé vettem Adventi koszorút, amin már ég az első gyertya, Zen meditációs zene szól, ég egy finom füstölő és bebújtam a jó meleg takaró alá és onnan írok nektek. 
Valahogy olyan puhatakaróalábújósbefeléfigyelős kedvem van. Biztosan nektek is szokott ilyen lenni. Amikor nincs kedve az embernek igazán semmihez, csak csöndben lenni. Isteni tud ez lenni!!! Én legalábbis nagyon szeretem. Fiiiiiiinom!!! :-)

                                                            Szép első Adventet kívánok nektek!

2012. december 1. szombat


Reggel elmentem az Eszterrel az Ikeába gyertyáért, aztán kvztunk a Tűzoltóban Budaőrsön, jó hideg volt, de legalább sütött a nap! :-)
Délután aludtam 3 órát, mint a babák.
Átjött a bátyám és egy barátja és levitték a leanderemet a garázsba, hogy ne fagyjon meg.

(részlet a naplómból)



                                              Napsütéses, decemberi kávézás már az új sérómmal :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése