2013. december 16., hétfő

Fiatal Rák-Barát Klub

Sziasztok,

szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy új klubot, amit a múltkor meglátogattam.
A neve: Fiatal Rák-Barát Klub és havonta egyszer szerveznek találkozót. 
Nos, én nem vagyok nagy "sorstársak közé járó" fajta, de úgy gondoltam, ezt megnézem és csak utána mondok véleményt róla. Nagyon kellemesen csalódtam :-) A két hölgy, aki vezeti, nagyon helyesek és kedvesek, szintén érintettek voltak, ma már jól vannak :-) Nem volt semmi különös első alkalommal, mindenki elmondta a saját történetét, aztán kötetlenül beszélgettünk. Nekem jól esett!!! :-)
Ha van kedvetek, olvassatok róla bővebben az alábbi linken és csatlakozzatok!

http://www.rakszovetseg.hu/index.php/hirek/aktualis-informaciok/item/183-fiatal-rak-barat-klub

FIATAL RÁK-BARÁT KLUB célja, hogy a FIATAL rákbetegek testi, szellemi és lelki gyógyulását, jelen vagy múlt helyzet elfogadását és megértését segítse.
Célunk továbbá az EGÉSZ-SÉG, mint életforma elérése, EGYÜTT, EGYMÁST segítve, valamint a fiatalok figyelmének felhívása a rákbetegség megelőzésre, szűröprogramokon való részvételre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése