2013. december 23., hétfő

Onkológia

2012.december 23. vasárnap

ESIK A HÓÓÓÓÓ! Nagyot reggeliztünk Micivel, aztán előkészítettünk sok mindent holnapra és elmentünk fát venni a Beával hármasban. Sokat röhögtünk, vicces volt és végül nagyon szép fát választottunk :-) jóóó nagy!!! Délelőtt dolgoztam még kicsit, aztán Beáékkal és Nagyiékkal ebédeltünk, aztán fölállítottam a fát (valami csoda folytán sikerült is). Délután bementünk a Brigihez egy kv-ra, odajött "L"is, aztán mentünk a MOM-ba a Diótörőre :-) amit a Juliéktól kaptunk ajándékba. Nagyon szép volt, a kínai balett előadásában. Este még főztem kicsit, mindennel készen is vagyunk, holnapra csak a fa díszítése maradt és a csúsztatott palacsinta :-) beszéltünk a Buksival, fölhívtuk a Zoli mamáját, hívott az Ibolya, a Bényi Laci! Este pedig megint összebújunk az én egyetlen édes kislányommal, akiből nap, mint nap erőt merítek a következő napra!!!!!

Fura dolgokat él át az ember ennek a betegségnek a kapcsán. Jöttünk hazafelé a Micivel, egyszer csak a rádióban megszólalt az Igazából szerelem főcím dala, amit mindketten imádunk. Mondtam, ez most CSAK nekünk szól Karácsonyra! Aztán minden átmenet nélkül elpityeregtem magam. Hogy azért milyen kurva igazságtalan ez az élet néha! És hogy milyen szar éve volt a Sárának miattam. Az egész helyzet miatt :-( de ez normális szerintem! A mai nap legnagyobb híre, hogy kicsit mintha éreznék már a hónom aljában, és óvatosan meg is borotválkoztam. Édes Istenem, mennyire hangyányi dolgoknak tud örülni az ember néha! Egész gyerekkoromban azt hallgattam a Mamáéktól, hogy a legfontosabb dolog az életben, az egészség. Igazából csak egy komolyabb betegség kapcsán kap teljes valójában értelmet ez a mondat!  

(részlet a naplómból)

2013.december 23. hétfő

Dolgoztam, végre volt sok rendelés!!! :-) 12-re mentem a dokimhoz az Onkológiára, megbeszélni a januári helyreállító mellműtétet. Egyszerre lesz mindkét mellem műtve. A bal mellemben kicserélik a expandert szilikon protézisre, a jobb mellemet pedig hozzáigazítják a balhoz. Másfél órás műtét, 3-4 napig kell bent maradni a kórházban. Kicsit lekuttyantam, de aztán összeszedtem magam újra és jókedvűen mentem újra vissza dolgozni. Délután a lányokkal megajándékoztuk egymást, és mentem találkozni az Ádámmal. Ittunk egy kávét, beszélgettünk, azátn fölszaladtam a Petrához, onnan pedig haza. Sárával előkészítettünk pár dolgot holnapra, csomagoltunk még kicsit, aztán összebújtunk és megnéztük az Igazából szerelmet :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése