2013. december 22., vasárnap

4. Advent

Nagyon szép, békés, meghitt 4. Adventet kívánok nektek!



2012.december 21. péntek

Nem tudtam elaludni, csak nagyon későn :-( reggel kv-ztam a "L"-el, ami már nagyon régen volt. Még frissen sült, meleg croissont is kaptam tőle és csókot is :-) Nagyon jól esik a támogatása és a szeretete, amit érzek!!!!! Dolgoztam, karácsonyoztunk a lányokkal, aztán mentem a Lilihez, hihetetlenül jól esett már megint!!! :-) Annyira gyógyító keze van, hogy elképesztő!!!!!!!! :-) Utána találkoztam a Petrussal egy kv-ra :-) vásároltam és hazaestem. Elfáradtam és fáj megint a mellem :-( Becsomagoltam az összes ajándékot, aztán pihiztem.

Megjegyzés: sok apró dolog, amit nehezen visel az ember….össze-vissza vagyok éhes és teljesen váratlanul tör rám az éhség és aztán a bélműködés….elég kellemetlen!!!! Szájszárazság, rossz szájíz. Korlátozva vagyok (harmadszorra ebben az évben)!!! Bal kezemmel alig bírok el súlyt, egy kicsit nehezebb zacskó emelésekor úgy fáj a mellem, hogy megőrülök. Vezetésnél is fáj, bal kézzel alig bírom tartani a telefont a fülemnél….és még sorolhatnám. Ami még mindig nagyon rossz és én nagyon nehezen viselem, az az érzéketlenség a bal felkaromon, a vállamnál, a hónom alatt!!!!!!! Ezzel egyszerűen nem tudok megbarátkozni, akárhogy is próbálkozom!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Minden nap simogatom, hátha segít. Nem panasz, csak megjegyzés! A körülményekhez képest szerintem remekül vagyok :-) végül is 5 nap volt, ami elég rossz volt, azt meg ki lehet (ki kell) bírni! Bárcsak CSAK ennyi lenne minden kemó után!!!!!!!!!! Istenem, segíts kérlek!!!!!!!!!!! 

(részlet a naplómból)

2013. december 21. szombat

Csodás napom volt! :-) Délelőtt elmentünk az Eszterrel és a Sárával vásárolgatni még Karácsonyra, utána beültünk a Tűzoltó szertárba kvzni :-) Onnan mi elmentünk a Mamához, akivel elsétáltunk az óbudai főtérre a Csalánosi étterembe ebédelni, ami mint mindig, most is isteni volt! :-) Jókat beszélgettünk, nevetgéltünk! Délután még vettünk pár dolgot a Sárával és haza. 6 körül jöttek a csajok, Petrus, Eszter, Toni :-) Forraltboroztunk, kuglófoztunk, nagyokat nevettünk, beszélgettünk!! :-) Szépséges este volt!! :-)






2012.december 22. szombat

Andor Tamás szülinapja, 75 éves!!! Délelőtt főztem, beszéltem a Buksival végre, mert egész héten nem jutottunk hozzá!! :-) "L"-el ebédeltünk a Lellóban, aztán lementünk a Timuval Izsákra egy szegény családnak segíteni. (útközben jókat beszélgettünk, elmesélte, hogy most éppen alakulóban van egy új kapcsolat :-))Vittünk sok mindent, én mindent összepakoltam, amit értem itthon és nincs szükségünk rá és ők tudják használni. A ház éppen a fejükre dőlni készül, szörnyűűű!!!!! Jól elfáradtam estére, mire hazaértem, de aztán összebújtunk a Sárával :-) és jó nagyot aludtunk.


2013. december 22. vasárnap

4. Advent nyugisan telt nálunk. Nagyot reggeliztünk a Beáékkal, 11-re mentünk a Péterhez, földíszítettük a lakást, hogy legyen egy kis Karácsonyi hangulat. Utána béreltünk neki sícipőt. Én hazajöttem és kijött "L" :-) Délután végre beszélgettem a Bukisival és pihiztünk a Sárával. Újabb adag forraltbort csináltam, mert tegnap nagyon belejöttünk és megittuk :-) Becsomagoltuk az ajándékokat, aztán lustálkodtunk tovább. Este pedig megnéztük az Igazából szerelmet :-) Szép napunk volt :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése