2014. február 9., vasárnap

Csajos este

2013.február 7.csütörtök


Mesevilágra ébredtem!!!!!! :-) Nem merem elkiabálni, de talán egy icipicit jobb a nyelvem.

Nem értek a számmisztikához, de ez a hatos szám….mintha kísértene…
Mamám halála: 1997. január 6.
Papám halála: 2004. június 6.
Gerincműtétem: 2012. március 6.
Diagnózisom : 2012. november 6.
Majd egyszer valaki megfejti nekem….talán.

Lilinél kezdek 8-kor, az én testi-lelki karbantartóm :-) nem tudom, mihez kezdenék nélküle!!!!!!!
Utána iroda, napközben kimegyek kicsit csavarogni és kiszellőztetni a fejem. Megajándékozom magam egy leértékelt csizmával és a Sárának is veszek végre egy hótaposót. Nincs túl jó kedvem ma, amiben erősen közrejátszik, hogy fájdalmaim vannak mindenfelé a testemben….de a nyelv a legrosszabb…kenegetem napközben is…hazafelé még bemegyek a Decathlonba, amit ritkán szoktam, pláne úgy, hogy nem kell rohanni, szépen, nyugiban mindent végig nézek, találok fehér sígatyát magamnak, de túl nagy, és nincsen kisebb. Haza az én drága Micimhez. Nem volt a héten suliban, kicsit meg van fázva, de szorgosan házimunkázik (tereget, takarít, mosogat).

2013. február 8. péntek 

05.30 megint nem tudtam tovább aludni :-( Fáj nagyon a jobb alkarom és húzódik nagyon a bal karom…..HÚDEUNOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jó hamar beértem az irodába, szerencsére volt munka, hamar eltelt a nap. Napközben elmentem kvzni az Ipolyba, mert gyönyörűen sütött a nap :-) lélekmelengető volt!!!!!!!!!!!!!!  3-ra mentem a kineziológushoz, vittem neki egy csodás 20 szálas lila tulipáncsokrot!!!  Nagyon örült neki!!!! Az én lélekgyógyítóm!!!!!!!! Onnan elrohantam még az Onkológiára töltésre. Kérdeztem, hogy tud-e segíteni, a nyelvemre valami szerrel, mondott 2 dolgot. Holnap azonnal megveszem őket!!!! Hátha….
Hazarohantam, kicsit kifújtam magam, Eszter jött ¾ 7-re és mentünk az Árnyasba :-) Petra sajna nem tudott jönni, mert elkapta a lányoktól a betegséget :-( eljött viszont a Toni Kriszta barátnője, akit régről ismerek, nagyon helyes csaj. És hős, egyedülálló anyuka, 3 gyerekkel!!! Az étel nem volt most olyan jó, amiért a zene kicsit kárpótolt, legalábbis engem mindenképpen!!! Tetszett, jó volt, laza volt!!! 
Végre megint úgy éreztem, hogy ÉLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZUPER VOLT!!!

(részletek a naplómból)


2014.február 9.vasárnap

Isteni pihizős hétvégém volt, igazából semmit sem csináltam és őszintén szólva nagyon jól esett! Szombaton arra ébredtem, hogy iszonyatosan fáj a derekam, jól meg is ijedtem, mert a gerincműtét óta nem volt ilyen. Sárával elmentünk bevásárolni, aztán sütöttünk finom reform muffint, ami nagyon fini lett :-) aztán pihegtem, filmeztem. Este jöttek a csajok :-) nagyon jól éreztem magam, sokat nevettünk, ettünk ,ittunk, mulattunk, persze csak diétás salit ettünk és a reform muffint :-) Mára kicsit jobb lett a derekam szerencsére, ennek örömére kitakarítottam, persze óvatosan, aztán filmeztünk a Sárával szinte egész nap. Kicsit néztük az olimpiát, aztán megint filmeztünk. Szeretem az ilyen hétvégéket :-) Holnaptól meg remélem beindul a Valentin nap és dőlni fognak a rendelések!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése