2014. február 22., szombat

4. kemó

2013.február 22. péntek

Negyedik kemó! 
8-ig aludtam végre 2 bogyóval. Rendet raktam, mostam….Eszterék jöttek értem 10 után kicsivel és bevittek a Károlyhoz. Jó volt, kicsit lazítottam, ott volt a Brigi is. Kvztam velük, aztán fölsétáltam az Onkológiára a csodás hóesésben J jól esett sétálni!!!! 
Egyből fölmentem a kemós épületbe, ahol meghökkenve láttam, hogy nincsen Évike ma L Így hát kénytelen voltam megismerni Attilát. Antrém a következő képpen alakult. Nem volt vérvételes papírom, tehát kiküldtek a központi pulthoz, ahol nagy nehezen elmeséltem, mit is szeretnék és a hölgy kedvesen segített és kaptam papírt vérvételre. Vissza Attilához, vérvétel. Mondtam neki, hogy már eléggé fájnak a vénáim, mosolygott ás mondta, hogy köszöni, de érzi Ő maga is tapintással J tudjátok, mennyire szeretik az orvosok, ha ilyen okos beteggel kerülnek szembe? Tippelhettek! Nem szeretik. Így hát választott egy vénát, amiről úgy gondolta, hogy megfelelő lesz. Utalt rá, hogy igyekezzek, mert ki fogunk csúszni az időből. Mondtam, ne aggódjon, nagyon erőszakos és nagyszájú vagyok, be fogom verekedni magam a doktor úrhoz!!! Tehát vérvétel után le Rubovszkyhoz, ahol kb. harmincan ültek L Na neeee, erre nekem nincs időm! Vártam picit, aztán kihasználva, kijött egy beteg és bement egy másik, berontottam utánuk, és jeleztem, hogy legyen kedves behívni, mert lekésem fönt a kemós csatlakozást! 10 perc múlva már bent ültem J Rögvest felajánlottam neki, hogy végzek a kemoterápiás kezeléssel, szívesen leszek az asszisztense, mert ez így őrület. Leginkább neki!!!!!!! Mosolygott!!!! J Mindent átbeszéltünk, elmondta, hogy ennek az újfajta kemónak más mellékhatásai vannak (végtagfájdalmak, ízületi fájdalmak). Hurrá! Már éppen kezdtek unalmasak lenni az eddigiek. Fölírt gyógyszereket (Medrol, ami szteroid, fájdalomcsillapító és gyomorvédő). Ezeket a kezelések előtt és után 1 napig kell szedni. Csodálkozva kérdezte, hogy sugarat is fogok kapni??? Mit mondhatnék erre? Nekem all inclusive ellátást írtak elő! J Azért jelezte, hogy erre kérdezzek még egyszer majd rá, ha arra kerül a sor. Vissza Attilához, "L" már ott várt. El is indult a kezelés (most csak 1 üveg), kb 1 ½ óra alatt lement. Nem volt közben semmi, csak végtelen fáradság lett úrrá rajtam, csukott szemmel végigültem, aztán hazafelé kaptam csodaszép sárga és lila tulipánt!!!! J Itthon betoltam egy hányás elleni kúpot és beájultam. Aludtam 3 órát nagyon mélyen J hihetetlenül jól esett!!!!!! ½ 8 körül ettem a Bea által készített isteni finom brokkolikrém levest és megettem a másik szendvicset, amit "L" hozott még délután. Bejával beszélgettünk kicsit, 1 hét múlva csinál labort.
Sárával sms-eztem, jobban van szerintem, nekem meg el kell rendeznem magamban ezt az egész elmúlt 3 napot és le kell majd vele ülnöm beszélgetni.
Ádámmal, Péterrel beszéltem du. Este Eszter és Petra hívott. J J J

Jóéjt! Már CSAK KETTŐ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014.február 22. szombat

Irány haza!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) 
Csodás tavaszi virágok és természetesen gyógyító húsleves várt itthon :-)
Mindenhol jó, és tényleg fantasztikusak az Onkológia orvosai és nővérkéi egytől-egyig, de azért a legjobb otthon :-)
Ezúton is köszönöm mindenkinek a kedves szavakat és a drukkolást, el sem tudjátok képzelni, mennyit jelent ez ilyenkor (is)!!!!
Hihetetlenül jól esett, hogy a kórházban is korábban ismeretlen nők jöttek oda hozzám és köszönték, hogy vezetem a blogot és hogy mennyi arőt adok nekik, és felnéznek rám!!! Istenem bárcsak többet tudnék segíteni nektek!!!!!!!!
Minden kedves sorstársamnak: kitartás, erő, hit, pozitív gondolkodás!!!!!!! :-)
Szép napot és ölelések! :-)



1 megjegyzés:

  1. Kedves Bori!

    Én is hálás vagyok a blogodért, ma egész nap téged olvastalak! Sok erőt adott nekem!
    Köszönet érte!

    Petra

    VálaszTörlés