2014. február 2., vasárnap

Szép nap

2013.február 2. szombat

Szakadó eső!!!!! Korán keltünk a Micivel, ezért már ½ 8-kor a Tescoban voltunk :-) persze nem volt százasunk a kocsira, ezért csak kosarakat vittünk, amikbe természetesen nem fért bele minden (4 karton innivaló + 4 zacsi), ezért kifelé inkább csak vonszoltuk magunkat úgy, hogy a fülünkön is lógott valami :-) többször megálltunk pihenőt tartani, miközben én próbáltam elhumorizálni a dolgot, szokásomhoz híven :-) szanaszét nevettük magunkat :-) utána nagyot reggeliztünk, aztán később a lányok táncoltak, én gyalogoltam 40 percet, 6,5-ösön :-) NAGYON jól esett!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VÉGRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-kor átmentünk a Petráékhoz ebédelni, Toniék már ott voltak. Luca és Bori édesek voltak, nagyon örültek :-) Istenit ebédeltünk (Zsolt ismét kitett magáért), jókat beszélgettünk, jókat rötyögtünk. Ebéd után a Micit levittem a barátjához, ők hazajöttek, én meg visszamentem a Petráékhoz. Nagyon jól éreztem magam, de szerintem mindenki!!!!!! :-)
½ 6-kor találkoztam a Péterrel egy italra, beszélgettünk, aminek sajnos élénkebb hangvételű beszélgetés lett a vége, amin jól felidegesítettem magam!!!

Mindent összevetve szép nap volt!!!!!

(részlet a naplómból)

2014.február 2. vasárnap

Jót aludtam, egészen 1/2 9-ig. Nyugiban megkávéztam, skype-oltam a Buksival, utána kitakarítottam. Megcsináltam a npi guggolás adagot, aztán gyalogoltam 50 percet, közben futottam 4-szer 3 percet. Jól kifáradtam, de nagyon jól esett!!! :-) Délután megnéztem egy jó kis filmet és pihiztem. A Sára 5-kor megjött az Ádáméktól, összebújtunk és TV-ztünk.
Csodás nap volt! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése