2014. február 24., hétfő

Lábadozás

2013.február 23. szombat

½ 7 ébredés, éjjel egy ébredés volt 3 körül. Egész jó arány! Jól érzem magam, kvzom, amit ilyenkor nem szoktam tudni. Franc se érti ezeket a koktélokat. Gyönyörű fehér kint minden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De nem sokáig, mert elkezdett szakadni az eső. Igazi ágybanmaradósfilmnézősalvós idő van! Bejával is kvztam egyet, aztán filmeztem és pihiztem. Reggelire csináltam magamnak császármorzsát, de sajna nem lett olyan jó, mint a Károlyéknél L de nem adom föl, majd próbálkozom. Ebédeltem az isteni brokkoli krémlevesből, aztán lustultam tovább. Mici hívott, jól esett, beszélgettünk. Filmeztem, pihiztem, próbáltam aludni, de nem ment. Ádámmal beszéltem, érdeklődött. Verussal volt cirkuszban. J Este nekiálltam és kitakarítottam a fürdőszoba szekrényeket és mindent kiselejteztem, amire nincs szükségünk vagy lejárt a szavatossága. Összekészítettem egy nagy adag ékszert, amiket nem hordok. Most pedig beájulok az ágyba, mert fáradt vagyok és 23.00 óra.
Kiütött rajtam a Medrol (szteroid), lángvörös az arcom, de egyébként semmi, de semmi bajom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szerencsére!!!!!! YESS!

 2013. február 24. vasárnap 

Egy ébredés éjjel, ½ 6-os kelés L mindegy. Neteztem, írtam az Eszternek, hogy jöhet bármikor, mert fönt vagyok már. Arcom továbbra is rákvörös színben pompázik, de különben teljesen jól vagyok! J Hajninak írtam a FB-on, hogy jövök holnap J ha minden így marad. Eszter átjött kvzni 9 körül és kaptam tőle egy nagyon szép vitorlás hajós pizsigatyát és a kedvenc meggyes tortámat J J J én meg adtam neki egy nagy adag ékszert, amit tegnap kiválogattam, meg a samponjaimat, balzsamjaimat J amikre egy darabig most úgy sem lesz szükségem J jót beszélgettünk, kicsit talán jobban is van, de minden esetre halad az úton és ez már jóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyot ebédeltem, miután hazaértem végre!!!! Brokkoli krémlevest és töltött paprikát. Kv-ztam a Beáékkal, aztán pihiztem, tv-ztem….Mici is megjött ½ 8 körül J jól érezte magát!!! Estére megfájdult a torkom, akkora gombóc van benne, hogy alig bírok nyelni. L


2013. február 25. hétfő 

Tűrhetően aludtam, egyszer ébredtem csak föl. Csináltam uzsit a Micinek. Viszont annyira szar a torkom, hogy itthon maradok inkább. Nem is csak a torkom, hanem a nyelvem is megint ki van készülve. Sokat aludtam napközben, közben dolgoztam…és szenvedtem…semmi enni- és innivaló nem esik jól…próbálom gyakrabban öblögetni  a számat…nem sokat segít...este a Bea leborotválta a fejem megint és vasalt egyet.

(részletek a naplómból)


2014. február 25. kedd

Visszaolvasva a múlt év történéseit, azt kell, hogy mondjam, hogy SEMMI bajom az égvilágon! 
Az alvás nem megy túl jól sajnos, minden reggelre iszonyatosan megfájdul a hátam, lévén csak háton tudok aludni és szerintem annyira félek, hogy ráfekszem az oldalamra, hogy egész éjjel mozdulatlanul fekszem :-( mellem fájdogál, de nem vészes, még gyógyszert sem kell bevenni. A kompressziós melltartó iszonyú szoros, de hát ez a lényege! Bal karomban a nyirokér fájdalom, ami volt a műtét előtt, teljesen megszűnt :-) helyette a jobb kézfejemben a véna, ahol a branül volt, teljesen tropára ment és nagyon fáj, alig bírok hozzáérni :-( (már eddig sem volt túl jó állapotban a kemók miatt). 
Tegnap már dolgoztam itthonról, voltam nagyot sétálni a Beáékkal, aztán délután pihiztem, "L" látogatott meg, jó volt kicsit vele lenni megint!!!
Mára is ez a tervem, csak délután megyek kötözésre.

Meg kell, hogy osszam veletek, hogy annyi sok e-mailt kapok ismeretlen Nőktől, akik csak szeretnék megosztani velem a történetüket, vagy csak köszönetet mondanak, amiért vezetem a blogot, vagy tanácsot kérnek, hogy elképesztő!!!!
Nagyon jól esik és ezúton is köszönöm a belém vetett hitet, igyekszem segíteni, amennyit csak tudok!!!!!!!!!!!
Ezek a levelek is csak megerősítenek abban nap, mint nap, hogy van értelme annak, amit csinálok és ez JÓ!

Fájdalommentes napot kívánok minden kedves sorstársamnak - tudjuk, hogy ilyenkor ez a legtöbb, amit kívánhatunk!!!

A többi, drága olvasómnak pedig üzenem, hogy adjanak hálát, amiért egészségesek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése