2014. január 9., csütörtök

Az újév első napjai

2013. január 1. kedd 
Keveset aludtam, mert sokáig néztem a TV-t. Fura volt ezzel a tüsi hajjal aludni. Újabb dolog, amit meg kell szokni! Egész nap pihiztünk, Bea csinált finom ebédet :-) délután aludtam egy jót :-) Egyszer fázik a fejem, egyszer melege van…a pepit nincs kedvem egész nap hordani. Kipróbáltam a kendőt turbánként, az egész jó, mert nem túl meleg.
Megint eléggé fáj a mellem, de nem feszülősen, hanem máshogy. Nem is tudom jól megfogalmazni. Meg nagyon húzódik a bőr a felkaromon belül és a hónom alatt. Igyekszem csinálni megint rendesen a gyógytornát, mert nagyon elhanyagoltam a kemó után :-(!!!!!! Muszáj valahogy ráállni agyban, hogy abban a 2 hétben, amikor jól vagyok, akkor ki kell használni minden napot és órát a tornára és a gyógyulásra. Azért már egész jól visszajött az érzéketlenség a felkaromban és a hónom alatt is. Előbb, mint ahogy ígérték!!!! Egy jó hír :-)

2013. január 2. szerda 
Nagyon szarul aludtam, alig bírtam reggel fölkelni :-) a mellem, a derekam…. :( sikerült összeszednem magam és mentem dolgozni. Munka az nem sok volt sajnos, annál több reklamáció. Péter odajött egy kv-ra délelőtt, jó volt!!!!!! :-)
Elkezdtem ma este a Béres cseppet (2 x 30 cseppet).
Bea kisminkelt és csinált rólam fotókat. Háááát, nem tudom :-) nekem kicsit erős.
Holnap megyünk síelni Eplénybe a Zsombiékkal!!!!!!!!!


2013. január 3. csütörtök 
8-ra mentünk a Zsombiékhoz és onnan egy kocsival Eplénybe. Hát szuper hely!!!!! Annak ellenére, hogy hóágyúznak csak, tök jó volt a pálya :-) 3 órás jegyet vettünk, ami nekem most pont elég is volt! Nagyon élveztem!!!! Még a nap is kisütött a kedvemért!! :-) Ki is ültem egy nyugágyba egy teára és élveztem a napsütést!!!!! :-) Istenem de jóóóóóó volt!!!!! Elviselném, ha minden kezelés előtt el tudnék menni síelni!!!! :-) Sára is élvezte! 4-re értünk haza, elvittem a barátjához, aztán mentek gyógytornára. "L" már itthon várt! Vett nekem a paróka alá való „sapkát” és abban várt :-) vicces volt és jól esett, hogy próbálja ő is elhumorizálni :-) végre össze tudtunk kicsit bújni!!!!!!! NAGYON JÓ VOLT!!!! :-) Sok erőt ad!!!!!!

(részletek a naplómból)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése