2014. január 9., csütörtök

Második kemó

2013. január 4. péntek 

Nem aludtam túl jól. Este 8-kor elájultam a fáradságtól, éjjel 2 óránként fönt voltam, aztán 6-kor meguntam. Bea elrángatott sétálni a tök sötétben :-) ½ 8-ra mentünk a kórházba, ahogy Évike múltkor mondta. Feliratkoztunk szépen a doki listájára, ahol a 21. helyet sikerült lefoglalnunk :-( fölmentünk Évikéhez, aki már tárt karokkal várt. Levette a véremet, amit mi fölvittünk a laborba, mert, hogy ma éppen nem volt erre ember. Mikor visszamentünk a doki várójába, ugyanannyian voltak….vártunk és vártunk és vártunk. 11 óra előtt sikerült bejutnunk hozzá. Bea mindent megbeszélt vele, adhat nekem vasat és vérképzőt. A kemó szempontjából mindenesetre rendben van a vérképem és kaphatom a koktélt. :-) és ez a legfontosabb! Hamar végeztünk, mentünk vissza Évikéhez. Újabb várakozás, mert nem készült még el a koktélom. :-( Na, ami múltkor 10 perc volt, az most 1 órára sikeredett :-( így ¼ 1-kor végre el is kezdtük és 2-kor végeztünk. Nem volt közben semmi gond szerencsére! Haza, pihenés.

Fél 11-ig nem is volt semmi különösebb gond, akkor aztán jött az émelygés.. Megkönnyebbültem és aludtam 5-ig, ezer részletben…

Már csak 4 kezelés!

(részlet a naplómból)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése