2014. január 27., hétfő

Sára szülinap

2013.január 25. péntek

Sára 17 éves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-)   Szülinapja alkalmából bevittem reggel egy darabon, aztán találkozott a barátjával :-) Utána beszaladtam Évikéhez az Onkológiára vérvételre (minden rendben), majd kvzni a Tiborhoz. Dolgoztam, próbáltam sok mindent elintézni, a jövő hét miatt. Kata jött egy kv-ra, beszélgettünk, jó volt, régen találkoztunk!!!!!!!! Hazafelé a Sáráékat fölvettem a Moszkván, és mentünk az Alessioba, ahova asztalt foglaltam :-) Finomat vacsiztunk négyesben, csodaszép lett a csokor, amit rendeltem neki :-) és ízlett mindenkinek a torta, amit vettem. Helyesek voltak az étteremben, mert lekapcsolták a villanyt és úgy hozták be a tortát!!!!! :-) Azt hiszem (remélem) Mici boldog és talán egy kicsit sikerült megfeledkeznünk az „állapotomról”!!!!? Itthon még pezsgőztek, eperrel a szerelmesek :-) Édes Egyetlenem, Nagyon boldog születésnapot!! Ígérem a 18-ik SOKKAL boldogabb lesz!!!!!!!!!! SZERETLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Én is próbáltam ma CSAK a Sára boldogságával foglalkozni….észrevettem, hogy többen megnéztek az étteremben, ami nagyon jól esik és újabb visszajelzés arra vonatkozóan, hogy nem látszom „betegnek”, és, hogy nem látszik, hogy parókám van és kemóra járok!!! De belül iszonyatosan nehéz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szép álmokat!!!  

(részlet a naplómból)





2014.január 25. szombat

Sára 18 éves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hihetetlen! Egész héten az ajándékát készítettem, ami az utolsó pillanatban lett kész. Csináltam neki egy könyvet az elmúlt 18 év fotóiból :-)
Reggelre csináltam neki szülinapos asztalt, amit a Buksiéktól loptam. Lufi, virág, apró ajándék. Nagyon-nagyon örült!!! :-) Utána villás reggeli volt a Beáéknál, a kedvenc Hortobágyi palacsintáját készítette neki :-) Kapott tőlük is egy fotós könyvet, amiben a velük közös képek vannak 2006. óta. Jókat nevettünk a régi képeken, hogy milyen kicsi volt Ő is, meg a Réka is. 
Reggeli után útra keltünk, felvettük a virágot, a pogit, a fasírtot és elvittem az unokatesókhoz, hogy mi tudjunk nyugiban díszíteni és készülődni a Péterrel. 3-ra készen is lettünk mindennel :-) Megjött a család, aztán kicsit később a Marcsi és a Sára (Sára legrégebbi barátnője). Katának is nagyon örült a Sára! :-) Ünneplés, tortázás, ajándékozás....SZÉP volt! Mindennek nagyon örült és boldog volt az én kis-nagylányom :-) Én persze szokás szerint jól meghatódtam és elérzékenyültem és pityeregtem, de ez nálam normális. Este még elment az unokatesókkal egy italra és 11 körül ért haza. A nap fénypontja pedig az volt, amikor összebújtunk és együtt aludtunk. Az én életem értelme nagykorú lett. Elmondhatatlanul büszke vagyok. 

Hát, őszintén megvallva, szebb szülinap volt, mint a tavalyi! Hálás vagyok, amiért életben vagyok és jól vagyok és van egy fantasztikus lányom!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése