2013. november 11., hétfő

A hajam

Egy érdekesség :-)
Egész életemben, erős, sprőd, szögegyenes hajam volt.
Az orvosom mondta, hogy a melldaganatos nőknek, 90%-ban a kemoterápiás kezelés után göndör haja lesz. Jót nevettem ezen, és mondtam, hogy az nagy csoda lesz, ha az én drótkefe hajam begöndörödik. És lőn. Mára édes kis fürtöcskéim lettek. Elképesztő! Mivel nem vagyok még hozzászokva és tanulom az új énemet, a hajamat is beleértve, ezért próbálkozom. Ha csak simán beszárítom, akkor édes bura-fej kinézetem van. Meg is jegyezte egyik nap egy kedves eladó hölgy, hogy olyan fogdosni való a hajam és mintha egy sisak lenne a fejemen :-) na ja...valóban nagyon sűrű lett (korábban is az volt), de ezek a fürtök! Másik verzió, hogy fölül, oldalt és hátul lesimítgatom kézzel, és elöl picit felállítom. Ez egy fokkal jobb szerintem. Mindenki nyugtatgat, hogy ha már lesz súlya, akkor jól fog állni, mert kihúzódik. Emberek, az kb. 2 év!!!! :-)
Na, ez legyen a legnagyobb bajom! :-) Kezdem megszeretni az új stílusomat. A kopasznál minden jobb!




                                                                      Vizesen tiszta afro feeling :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése