2013. november 26., kedd

Köszönöm!

Sziasztok,

gondoltam megosztom veletek a mai örömhíremet, miszerint több, mint 5000 oldalmegjelenítése volt eddig a blogomnak, picivel több, mint 1 hónap alatt!!! :-) 
Szuper és köszönöm nektek, hogy itt vagytok és olvastok!

Ez megint csak megerősít abban, hogy igenis lehet és KELL erről a betegségről beszélni és mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy a nők sokkal felvilágosultabbak legyenek elsősorban a saját testükkel és az emlőrákkal kapcsolatban!!!
Igenis el kell kezdeni az önvizsgálatot már tinédzser korban, a menzesz megjelenésével egy időben és rendszeresen el kell járni a megfelelő szűrésekre! Akinek pedig a családjában már előfordult emlőrák vagy petefészekrák, annak igenis sokkal korábban (NEM 45 évesen!!!) és gyakrabban kell ellenőriztetnie magát! Talán sokan elítélnek ezekért a mondatokért, mert azt mondják, hogy nem kell beszélni róla, mert akkor bevonzzuk a betegséget. Nos, ezzel azért vitatkoznék. Sok jó könyv született a vonzás törvényéről, magam is olvastam párat és valamelyest hiszek is benne, de nem gondolnám, hogy intelligens megoldás, ha a homokba dugjuk a fejünket és nem beszélünk róla, és azt hisszük, hogy akkor nincs is! Ezen elv alapján, akkor semmi "rossz", negatív, szomorú, elkeserítő dologról nem szabadna beszélni. Hááát, nem tudom. Sajnos az életben nem csak jó, pozitív, vidám dolgok történnek. Akár akarjuk, akár nem. Én személy szerint nem beszéltem róla (a családban sem volt korábban), mégis rákos lettem. Inkább hiszek a lelki okokban, de erről majd máskor.

Újra és újra hangsúlyozni szeretném, NEM egy halálos betegségről beszélünk! Egy NAGYON jól gyógyítható betegségről beszélünk, abban az esetben, ha időben elkapjuk. Ez pedig nagyban rajtunk múlik. Mindig vannak kivételek - tudom. Én csak azt mondom, hogy tiszteljük a testünket és figyeljünk oda rá és foglalkozzunk magunkkal!!!
Nem lehet nem tudomást venni, és nem beszélni róla, mert itt van körülöttünk. Lépten, nyomon szembe találkozunk vele. Minden tizedik nőt érint!!! Minden tizediket!!!

Ma voltam gyógytornán az én drága Lilimnél (később részletesen mesélek róla) a vállammal és mindenemmel :-) és mit hallok ott egy 26 éves lánytól? Családjában már volt emlő- és petefészekrák, tehát ő már most jár szűrésre! Meg is dicsértem. Ezen persze lehet szörnyülködni, de én inkább büszke vagyok rá!

Most pedig jöjjön egy kép, amit most csinált rólam az én drága Sárám, hogy el tudjátok képzelni, hogy honnan is írok nektek :-)

Szép estét és még szebb álmokat!



2 megjegyzés: