2013. november 26., kedd

Kötözés

2012.november 26. hétfő


06.00 ébredés, olvasgatás. 
08.00 alvás. 
10.00 ébredés. 
Szuper fos hangulatom van ma. Ilyen rossz talán még nem is volt. Mindenki hagyjon békén, nem akarok senkivel sem beszélgetni, teljes depis hangulat uralkodik rajtam. "L" hív, hogy kiszalad hozzám röviden. Összebújva filmet nézünk, még vele sincs kedvem beszélgetni. Megérti. De nagyon jól esik, hogy itt van velem! Bevisz a kórházhoz 3-ra, Eszter már ott vár. Fölmegyünk az orvoshoz, kiderül, hogy ma még sincs töltés, csak kötözés. Pedig már rákészültem. Ez van. Hamar végzünk, így betérek a Paróka boltba és megveszem a parókát, amit félre rakattam. Otthon gyógytornázom, olvasgatok, kicsit jobb a kedvem estére. Bejelentkezem szerdára fodrászhoz. Azt találtam ki, hogy levágatom olyanra a hajam, mint a paróka és akkor kevésbé fog fájni talán a lelkemnek, amikor kihullik. Próbálok okos lenni. 
Mutatom a Sárának az új frizurámat, nincs elragadtatva tőle. :-( Édesem, úgy örült, hogy végre megnövesztettem a hajam és most tessék...

(részlet a naplóból) 

                                                                                            Paróka próba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése